poniedziałek, 6 maja 2013

Jakie orzechy najlepiej kupić?

Właśnie jestem po treningu i podczas sesji na stacjonarnym miałem czas przerzucić prasę kulturystyczną i fitnessową.

Jak wiecie trenuję i bloguję sportowo na blogu dlafaceta.biz (dawniej siłownia-fitness). Blogowanie mnie motywuje, bo jakby to było, gdyby autor popularnego bloga fitnessowego (tak, w moim otoczeniu jestem znany jako koleś od bloga sportowego, nie od oszczędzania!) się opierdzielał i nie ćwiczył? No jak? Obciach!

Także jak ktoś tu ma ciągoty do autorstwa - to brać i pisać blogi sportowe - najlepiej rozgłosić to wśród znajomych i wtedy nie będzie wymówki do obijania się i wcinania ciast i słodkości! Do roboty!

Tak czy inaczej na siłowni wpadł mi w ręce obszerny artykuł o orzechach i ich właściwościach, długo by streszczać - napiszę najważniejsze wnioski.

1. Najlepsze z dostępnych orzechów pod kątem zdrowotno-fitnessowym są orzechy włoskie, ze względu na najkorzystniejsze proporcje kwasów Omega 6 do Omega 3.

2. Najkorzystniej kupować orzechy w łupinach, i nie tylko chodzi to o cenę, ale o kwestie utleniania się najcenniejszych substancji odżywczych i prozdrowotnych. Także bierzemy, Drogie Panie i Panowie i łupiemy! Nie ma się co lenić!


A  na blogu sportowym mini konkurs z drobnym ale fajnym gadżetem dla Ciebie/Twojego Faceta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz