piątek, 28 sierpnia 2015

Hamburgery własnej roboty

Moja rodzina czasem jada hamburgery z McDonald's, np. w podróży, ale cóż... nie jest to najzdrowsze rozwiązanie, biorąc pod uwagę rzeczy, które o tym jedzeniu można przeczytać w internecie. Sieć reklamuje się, że mięso jest w 100% prawdziwe, ale ja mam i tak wątpliwości. 

Trzeba też przyznać, że szczególnie w sieciowych hamburgerach pieczywo jest bardziej jak gąbka, niż prawdziwa bułka.

Postanowiliśmy zatem zrobić swoje własne hamburgery i właśnie jestem po degustacji pierwszego z nich (dużego, podwójnego). Pychaaa!



Kupiłem pół kilo ligawy wołowej oraz pół kilo jasnej, delikatnej szynki. Mięso zostało zmielone i przyprawione.



Kształt mięsa nie jest idealnie geometryczny, jak w sieciowych kanapkach, ale smak jest o niebo lepszy.

Hamburgery trafią jeszcze dziś do zamrażarki i w razie potrzeby szybko się wyjmie i przyrządzi pysznego, zdrowego hamburgera z prawdziwym pieczywem!

Polecam powtórzyć nasz patent ;-)

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz