niedziela, 30 sierpnia 2015

Kumulowanie promocji w Tesco i innych sieciach

Tesco nie należy do moich blogowych ulubieńców, już kiedyś skrytykowałem ten market i na pewno jeszcze to zrobię, bo mi się trochę uwag nazbierało. Dziś jednak mały plus dla Tesco, mianowicie bezproblemowa kumulacja promocji.

Normalnie moje zakupy kosztowałyby dziś 102 zł. Kupiłem bojówki + parę drobiazgów spożywczych. Użyłem jednak karty lojalnościowej ClubCard z kuponem rabatowym -20 zł na odzież. Promocja bez problemu skumulowała się z kuponem rabatowym z gazetki Tesco -10 zł na dowolne zakupy. Do tego system bez problemu wydał mi kupon zniżkowy na benzynę -5gr/litr (akurat korzystam od lat bez problemów), mimo że moja totalna kwota zakupów wyniosła w sumie 72 zł.



Dzisiaj zatem plus dla marketu i zachęta dla Was, abyście pokombinowali z kumulacją promocji u różnych sprzedawców. 

Nie zawsze się udaje, czasem okazuje się,  że mamy zniżkę/kupon rabatowy od ceny sprzed promocji i płacimy więcej niż sobie przeliczyliśmy w domu przed wyjazdem np. do galerii handlowej, dlatego dobrym rozwiązaniem jest np. zadzwonić do sklepu i się upewnić. To taki mój patent, by uniknąć niepotrzebnych wojaży za kuszącymi rabatami ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz