niedziela, 1 grudnia 2013

Aktualności na Korzystnych Zakupach.

Dzisiejszy wpis kieruję do tych użytkowników, którzy dalej śledzą RSSy i blogrolle z Korzystnymi Zakupami, natomiast nie śledzą moich pozostałych blogów. Mam dla Was parę ciekawych aktualności.



Odtworzyłem jeden z moich serwisów, niegdyś zabanowanych przez Google i zapomnianych przez użytkowników. Dziś jednak ów serwis funkcjonuje nieźle i cieszy się popularnością... to jest miniblog oszczędnościowy:

 

Jak oszczędzać w domu


Kontynuuję tam oczywiście wątek konsumencki Korzystnych Zakupów. Bycie autorem KZ jak widać weszło mi w krew i nie odpuszczam. 

W rozmowach z kilkoma osobami podjąłem temat czasów świetności i sukcesów Korzystnych Zakupów i wiele wątków tego bloga jest przeze mnie kontynuowanych, między innymi coraz lepszy katalog:


Podsumowując, jest coraz lepiej. Kto wie, może i sam KZ uda się reaktywować :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz