środa, 16 października 2013

Decyzja odnośnie przyszłości bloga Korzystne Zakupy, czyli nowy adres i nowa nazwa.

Decyzja odnośnie Korzystnych Zakupów na pewno nie była łatwa i plan przeprowadzenia zmian długo dojrzewał. Blog Korzystne Zakupy był dla mnie przez pewien czas najważniejszym projektem, skupiałem dużą część swojej energii i czasu, aby należycie rozwinąć K-Z.

Z perspektywy czasu jednak widzę, że za bardzo przywiązałem się do dotychczasowej nazwy/marki bloga oraz blogspotowej domeny i platformy. Tymczasem trzeba iść naprzód.

W planie miałem dwa warianty - kontynuację Korzystnych Zakupów pod nowym hostingiem w pierwotnej postaci, albo rebranding i konsolidację. Wybrałem drugie rozwiązanie.

Blog będzie kontynuowany pod adresem DlaFaceta.biz :-)

Dlaczego taka decyzja? Otóż plany były inne, jednak jestem na tym blogu jedynym autorem-administratorem. Wszelkie zakupy, decyzje konsumenckie, pomysły są siłą rzeczy podejmowane z męskiej perspektywy oraz związane z moim sportowym hobby.

Dla kontynuacji Korzystnych Zakupów wydzieliłem na nowym blogu specjalny dział, czyli Styl Życia i Męskie Zakupy http://dlafaceta.biz/category/zakupy/

Kanał RSS dla nowego bloga to: http://dlafaceta.biz/category/zakupy/feed/


Dotychczasowy blog na blogspocie pozostanie jako aktywne i funkcjonalne archiwum. Zostało mi tu jeszcze trochę porządków. Na pewno ukażą się jeszcze jakieś nowe posty sponsorowane lub organizacyjne. Zachęcam zatem do pozostawienia bloga K-Z w waszych czytnikach.

Profil Facebookowy Korzystne Zakupy został przekazany na rzecz  Katalogu Blogów Konsumenckich, który jest integralną częścią obecnego bloga - zachęcam także do pozostania na nim.

Dziękuję Wam za ponad rok z Korzystnymi Zakupami, blog zmienia się dla Was na nowej, o wiele lepszej technicznie infrastrukturze!!!


P.S. O kolejnych losach kontynuacji można poczytać tutaj:

Aktualności, czyli co słychać u autora bloga.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz