sobota, 2 marca 2013

Recenzja konsumencka - Linuxpl.com - godny zaufania hosting.

Całkiem niedawno zostałem postawiony przez przykrym faktem dokonanym przez mojego dotychczasowego dostawcę usług hostingowych - jednego z krajowych operatorów komórkowych. Dostawca po prostu zrezygnował z tego segmentu rynku, dostałem uprzejmą, aczkolwiek brutalną notkę o wypowiedzeniu usługi zgodnie z regulaminem świadczenia usług i pozostał mi miesiąc na znalezienie nowego hostingu oraz przenosiny.


Takie potraktowanie abonentów nie jest niczym nowym w świecie biznesu telekomunikacyjnego, więc pomyślałem, że może tym razem należałoby zaufać profesjonalistom - ludziom którzy zajmują się hostingiem od lat i jest to dla nich kluczowy obszar działalności - ludziom, którzy klienta potraktują poważnie i z szacunkiem.

Po skrupulatnych poszukiwaniach odpowiedniej usługi mój wybór padł na hosting Linuxpl.com prowadzony przez firmę Serveradmin.pl s.c już od roku 2002. Dobre opinie w internecie oraz bardzo atrakcyjna cena, sprawiła, że zdecydowałem się przetestować to rozwiązanie.

Ponieważ prowadzę strony dla małej, lokalnej firmy nie są mi potrzebne gigantyczne miesięczne transfery, zdecydowałem się zatem na opcje podstawową Konto W1GB za 49,20 zł za 12 miesięcy. Konto oferuje aż 600 GB transferu rocznie oraz 2GB pojemności. Te parametry są i tak grubo ponad potrzeby małej lub średniej firmy, za taką cenę, to rewelacja - i mam nadzieję, że mój interes rozwinie się tak, że rzeczywiście będę potrzebował aż tak dobrych parametrów hostingu :)


Po zarejestrowaniu przywitał mnie nie tylko bardzo przyjazny i intuicyjny panel użytkownika, ale i bardzo dobra obsługa klienta. Ergonomiczny panel oraz rozbudowane centrum pomocy, sprawiają, że samodzielna obsługa jest bardzo łatwa (w otrzymanym od firmy mailu otrzymałem wszelkie informacje potrzebne do skorzystania z ftp, konfiguracji, dostęp do kreatorów), natomiast z uwagi na nietypową konfigurację moich usług zdecydowałem się  skorzystać z obsługi telefonicznej oraz w późniejszej fazie z czatu z konsultantami firmy.


Pomoc i odpowiedzi na interesujące mnie pytania uzyskałem szybko i sprawnie, widać, że konsultanci naprawdę bardzo dobrze znają swój produkt. Proces podpięcia już posiadanych domen u innego providera pod moje konta na linuxpl.com oraz przeniesienie plików był prosty i szybki.

Dalszy ciąg recenzji tutaj: http://racjonalne-oszczedzanie.blogspot.com/2013/03/recenzja-linuxplcom-godny-zaufania.html

3 komentarze:

  1. Sam startując ze swoim blogiem analizowałem ostatnio ich ofertę - w moim przypadku przegrali z hekko - parametry bardzo podobne, a jednak ta druga firma była po prostu tańsza (zadziałał też trochę lokalny patriotyzm w moim przypadku). Ale fakt - też wyczytałem o linuxpl bardzo pozytywne opinie, poza tym - tak jak piszesz - oferta bardzo skalowalna w sytuacji kiedy Twój projekt nagle okazuje się dużym sukcesem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ten drugi czynnik u mnie zadecydował akurat

      Usuń
  2. Korzystam z ich usług 2 albo 3 lata i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń