wtorek, 23 września 2014

Disqus na Korzystnych Zakupach.

Witajcie! Jestem obecnie w trakcie rewitalizacji moich blogów na platformie Blogger i dotyczy to także bloga Korzystne Zakupy. Swojego czasu to był mój kluczowy blog, który zdobył tytuł Bloga Roku 2012 i mimo dość burzliwej historii, hejterskiego ataku ze strony blogowych "przyjaciół", który nastapił po tym wyróżnieniu oraz de facto 90% skasowaniu zawartości mojego KZ z blogosfery nadal utrzymuję ten adres i zamierzam nadal go kontynuować.

Kolejnym etapem rozwoju KZ jest nowy system komentarzy, który pozwala mi reaktywować blog (w jego blogspotoej części), w pełni moderować komentarze i śledzić je, wraz z dokładną geolokalizacją osoby komentującej. 

Dzęki temu blog KZ zostaje w końcu odblokowany dla wszystkich osób komentujących, także anonimów bez konieczności rejestracji (choć z kontrolą IP i lokalizacji osoby komentującej)...

W międzyczasie kontynuowałem konsumenckie blogowanie na domenie pinizielony.net... na 90% zostawie sobie tę domenę i nazwę, dualistyczny charakter bloga mi nie przeszkadza, a wręcz wzbogaca moje blogowe możliwości (promocja, SEO, partnerzy komercyjni...).



Tak czy inaczej, dzięki wypróbowanemy na moich innych blogspotowych archiwach scenariuszowi, KZ/PiZ wraca na dobre do blogowej gry ;-) Nie obiecuję Wam nowych wpisów co 3 dni, jak za starych dobrych czasów, ale będę się starał ;-)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz