czwartek, 26 grudnia 2013

Podsumowanie roku 2013 na blogu.

Rok 2013 był dla tego bloga dość dynamiczny. Na pierwszej połowie roku blog spotkało ogromne wyróżnienie, wygrana w konkursie na oszczędnościowego bloga roku organizowanym przez Mennicę Wrocławską. Społeczności kilku blogów poparły tego bloga i wspólnym wysiłkiem pokonaliśmy rywali. Szczególną rolę odegrała tu społeczność mojego dawnego głównego bloga http://racjonalne-oszczedzanie.blogspot.com/ oraz społeczność z mojego rodzinnego miasta, która w sporej części jest teraz moją ekipą skupioną wokół bloga http://dlafaceta.biz/. Oczywiście należy także oddać honor osobom z innych środowisk i blogów, które poparły ten blog.

Po tym sukcesie jednak blog przeszedł wiele perypetii, na dorabianie się i tzw. hejterstwo nie musiałem długo czekać. Oczywiście te dawne kwestie są już za mną i od pewnego czasu moje blogi prowadzę twardą ręką. Skutkuje to udanymi, przynoszącymi autorską satysfakcję projektami blogowymi. Blog aktualizuję i planuję rozbudowę w wolnych chwilach.

Obecnie  konsumenckie wątki kontynuuję w głównych projektach, mianowicie:


1. pin i zielony - blog o zakupach



2. lifestyle & męskie zakupy