sobota, 28 września 2013

Wspomnienia z liceum oraz nieco o przyszłości bloga.

Dziś planowy offtop. Nie mam ochoty pisać o zakupach ani oszczędnościach, natomiast nieco sobie powspominam. Dokładnie tydzień temu byłem na spotkaniu klasowym po 20 latach od rozpoczęcia nauki w Liceum...

...byłem jednym z głównych współorganizatorów spotkania. Było zarąbiście, polały się hektolitritry alkoholu (głównie Wyborowa), co niektórzy przywołali wiele z licealnych wspominień...



...z mojej strony, kiedy myślę o okresie LO na myśll przychodzą mi pewne imprezy, licealne klimaty, oraz szczególne klimaty muzyczne...



...kiedy gdzieś w radiu słyszę pewne kawałki przypomina mi się klimat liceum, konkretna impreza, konkretne znajomości...



...fajne klimaty, niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju...

...a co do bloga Korzystne Zakupy....



...koncentruję się na fajnych klimatach z początku bloga, myślę o pozytywach. Jednak tym razem bezwzględnie dbam o porządek i nie certolę się ze spamerami i oszołomstwem, nie daję sobie podskoczyć. Społecznościowo blog znów idzie do przodu, z dnia na dzień. Powoli, systematycznie, z żelazną konsekwencją.


Blog obecnie na pewno nie jest gotów do powtórzenia spektakularnego sukcesu sprzed niemal roku. Nie dziś i nie jutro, ale w przyszłości blog powtórzy sukces... może po jakimś rebrandingu, czy migracji na nowy serwer... jednak to dalej, w gruncie rzeczy będą te same Korzystne Zakupy, które tak spodobały się Wam na blogspocie! :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz