czwartek, 4 lipca 2013

Korzystne Zakupy - wieści z frontu.

Jestem pomysłodawcą i głównym twórcą bloga Korzystne Zakupy, jak każdy autor jestem bardzo przywiązany do swojego dzieła, poświęciłem Korzystnym Zakupom wiele wieczorów, a nie raz zdarzało się siedzenie nad K-Z do białego rana :D



Blog przeżywał różne chwile, a w raz z nim ja - jako jego twórca, jednak jestem pewien, że są przed nim chwile tylko dobre. Dlaczego? Według mnie kreatywność wygra, pozytywne działanie zawsze weźmie górę, a prawda w końcu obroni się sama.

Po co ten wpis? Ponieważ jest to jest blog żywego człowieka a nie sztuczny twór agencji marketingowej. Chcę aby czytelnicy wiedzieli co się dzieje po mojej stronie ekranu, stronie, której zależy na Korzystnych Zakupach.

Przyznam, że jestem cholernie zmęczony wieloma sprawami, a odzyskiwanie Waszych dyskusji i struktury bloga jest całkiem pracochłonne, jednak te kilka pozytywnych głosów osób korespondujących ze mną daje mi siłę.

Marzy mi się, aby na K-Z znów zagościli autorzy gościnni i były tu przedstawiane różne punkty widzenia, tak jak to było w pierwszych chwilach tego bloga. Myślę, że zagości tu atmosfera jak dawniej, pełna wzajemnego szacunku. Większość pozytywnie wypowiada się o tym blogu - to dobrze. Oglądalność powoli wraca, ale tu jeszcze dużo pracy do wykonania... dość tego gadania, wracam do roboty!

2 komentarze:

  1. Powodzenia, odtwarzanie , czyli kopiowanie bloga na nowe miejsce to mrówcza praca, dlatego mojego z onetu jeszcze nie skopiowałam i nigdzie nie przeniosłam. :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest ryzyko wpadnięcia w tzw. duplicate content, czyli Google może po prostu zabanować dany adres w wyszukiwarkach - już mi się z resztą raz przydarzyło to przy przenoszeniu głównego bloga

      na szczescie obecnie wszystko idzie dobrze

      dzięki i pozdrawiam

      Usuń