poniedziałek, 17 czerwca 2013

Korzystne Zakupy - zaskakujące aktualności.

Witam, dziś jeszcze mały news dla osób związanych z blogiem KZ i śledzącym jego zagmatwane losy.

Do dziś blog Korzystne Zakupy był miejscem z treściami i artykułami dwóch rożnych autorów, choć w ostatnim czasie tylko ja aktywnie prowadziłem bloga, ponieważ ścieżki moje i współautorki się niestety z kilku powodów rozeszły.

Gdzieś tam kołatały mi się myśli, że może choć część tych dobrych chwil i nadzwyczaj udanej współpracy dwojga autorów da się uratować. Doskonałe artykuły, angażująca współpraca, gorące dyskusje, zaangazowanie społeczności. Miałem nadzieję, że uda się to zachować choćby jako funkcjonalne archiwum... a w przyszłości... kto wie co przyniesie przyszłość?

W postrzeganiu niektórych moich znajomych Korzystne Zakupy nadal były miejscem wspólnym dwojga przyjaciół z internetu i z rozmów wiem, że niektórzy wierzyli, że jeszcze coś się z tym da zrobić. Tak jednak już nie jest.


Dzień dzisiejszy odarł mnie z tych złudzeń i tę nowinę chciałbym także przekazać Wam. Niestety... nawet nie tyle, że nie będzie powrotu do pierwotnej formuły bloga, ale nawet archiwum tego bloga, wiele ciekawych artykułów, dyskusji, historia współpracy dwojga autorów odeszła w niebyt. Fakt dla mnie zaskakujący i bardzo przykry.

Jednak to już przeszłość.

Co mogę zrobić ze swojej strony? Mam archiwum bloga oraz archiwum Waszych skasowanych dyskusji i komentarzy. Postaram się odzyskać 'szkieletową konstrukcję' bloga, oczywiście bez treści postów, która nie należy do mnie. Postaram się przywrócić te posty do życia (uzupełniając moja treścią) oraz tyle z Waszych skasowanych komentarzy i dyskusji ile będę mógł.

Nie jest mi lekko, mam pogmatwaną czasową, ale będę się starał.


Korzystne Zakupy to fajny blog, moja autorska koncepcja i będę ją mimo wielu przeciwności realizował, jak to z resztą zawsze miałem w zamiarze. Jestem uparty, więc będę, że tak powiem pisał do ostatniego czytelnika, póki ktokolwiek jeszcze będzie ten blog czytał.

Stronie niechętnej Korzystnym Zakupom, zamiast aluzji i różnych gierek odpowiem tylko spokojem i konsekwentną, profesjonalną pracą na rzecz blogów, zresztą jak zawsze. Dla mnie pewne tematy są definitywnie zamknięte i obchodzi mnie jedynie dalszy sukces Korzystnych Zakupów i Racjonalnego Oszczędzania.

Resztę czytelników proszę o to, by zacząć traktować Korzystne Zakupy jako mój blog osobisty, powiązany wyłącznie z moją osobą, autorami współpracującymi ze mną oraz z moim głównym blogiem Racjonalne Oszczędzanie. Jestem tu w tej chwili jedynym administratorem.

Według mnie z dniem dzisiejszym ostatecznie skończył się ten insynuowany podział na R-O i K-Z o rzekomo sprzecznych interesach i odtąd mamy dwa siostrzane, uzupełniające się blogi tematyczne, pod jedną administracją i z jedną, konsekwentną wizją przyszłości.

Każda osoba, każdy autor jest zaproszona do konstruktywnej i korzystnej współpracy na moich blogach. Blogosfera nie jest według mnie teatrem jednego aktora, nie jest także teatrem dwóch aktorów, co przez pewien czas miało miejsce na K-Z, to jest wspólnota, społeczność i pewne grono twórczych osób chcących wymieniać swoje poglądy.

Ja nie jestem żadnym autorytetem w dziedzinie blogowania, nie jestem żadnym guru, nie zbieram gwardii wiernych pretorian, nie potrzebuje klakierów przytakujących każdemu mojemu słowu i bijących mi brawo nawet jeśli popełnię jakieś faux pas. Chcę współpracować z ludźmi. Wiem gdzie jest moje miejsce na blogosferze i jest ono wśród Was czytelników i autorów, nigdzie ponadto. Mimo tytułów i sukcesów czuję się tylko zwykłym czytelnikiem i użytkownikiem bloggera. Chcę działać.

Osoby chętne do wspólnego działania zapraszam - komentarze w tym poście wyłączam z any-hejterską przezornością - więc jak coś zapraszam do kontaktu na e-mail i FB.

Pozdrawiam,
Remigiusz / Admin R-O