poniedziałek, 5 listopada 2012

Czy lubisz czytać o zakupach?

Właśnie wróciłem z zakupów, tak... jest godzina 23:41 i nie jest to dla mnie jakaś niezwykła pora na zakupy. Nie raz po pracy i po treningu jadę do supermarketu, który jest otwarty w tych godzinach i cieszę się względnym luzem i brakiem kolejek na kasach.

Czy kupiłem coś ciekawego i nowego? Tak, wypróbowuję właśnie bulion grzybowy Winiary (podany jako gorący kubek) i jestem dość zadowolony. Czuję smak grzybów i nawet pływa w nim coś co można uznać za kawałki leśnych grzybów, a przynajmniej przysuszonej pieczarki. Nie o tym jednak będzie dzisiejszy post...


Czy lubisz czytać o zakupach?

Ja lubię, nie tylko pisać, ale także czytać. Dlatego w ręce naszych czytelników i czytelniczek oddaje nowe "narzędzie", które to czytanie ułatwi - jest to dynamiczny katalog blogów konsumenckich i zakupowych prezentujący zawsze najnowsze artykuły na temat zakupów w polskiej blogosferze. Już teraz katalog jest w miarę kompletny i świetnie się go używa.

Link do katalogu będzie już na stałe dostępny pod naszymi zdjęciami na prawym panelu (zerknij w prawo), a także na bocznym panelu bloga: http://racjonalne-oszczedzanie.blogspot.com/ - Zapraszam do skorzystania z katalogu, zarówno grono czytelników jak i autorów blogów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz