niedziela, 2 września 2012

Ogłaszam wyniki Candy

Zjechałem prosto z trasy, 200 km i padam z nóg, ale nie chce odkładać losowania na jutro, aby nie było manipulacji przyjmę metodę wyboru inną niż na blogu R-O, tym razem niech zadecydują trzy ostatnie cyfry kursu USD pobrane z wp.pl - lecimy zatem...


...mamy zatem 300. Kto podał liczbę najbliższą 300? Zaraz sprawdzę i podam wynik w komentarzach... ale jeszcze łyk Noteckiego, zasłużyłem na tego bączka po takiej trasie :)


...osobę która wygrała proszę o podanie mi polskiego adresu do wysłania nagrody :)

5 komentarzy:

  1. elmirkaxp, dane do wysyłki wyślij mi na rwks(małpa)tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. łeee :D
    Gratuluję zwycięzcy i niech napisze, ile znalazł zastosowań dla przyrządu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łiiii, dziękuję!
    Adres już wysłany, a jak dostanę go w moje ręce to o zastosowaniach na pewno napiszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jeśli kochasz swojego faceta - zrobisz mu miłą niespodziankę, wygrywając nasz multitool!" mam inne wyjście? ;>

      Usuń